A A A

W dniach od 01.07 do 07.07.2018r. odbył się wyjazd wakacyjny dzieci i młodzieży do Murzasichla k. Zakopanego – „Wakacje z Bogiem”. Organizatorem wyjazdu była Parafia Trójcy Świętej w Iwanowicach. Jego uczestnikami (w liczbie 30) byli wolontariusze oraz ministranci odznaczający się w minionym roku dużym zaangażowaniem w posługę liturgiczną oraz działalność w SKC.

Wyjazd skupiał młodzież i dzieci z terenu parafii Iwanowice. Uczestnicy aktywnie spędzali czas przemierzając górskie szlaki w Tatrach Polskich jak i Słowackich: Kopieniec, Gubałówkę, Wiktorówki, Polanę Rusinową, Bachledową Doline, chodnik koronami drzew. Nie zabrakło również innych atrakcji takich jak: spływ przełomem Dunajca (18 km), dwukrotny pobyt na basenach termalnych w Chochołowie, zwiedzanie Wielkiej Krokwi, sporty alpinistyczne w parku linowym, zjeżdżalnie: grawitacyjna, pontonowa, góralski ślizg, wyjazd i zjazd kolejką z Gubałówki jak również warsztaty robienia oscypków (każdy mógł własnoręcznie wykonać i skosztować zrobiony oscypek). Wszyscy codziennie uczestniczyli we Mszy Świętej. Wieczorne chwile upływały na konkursach: karaoke - „Szansa na sukces”, turniej piłki nożnej, siatkowej, tenisa stołowego oraz badmintona, konkurs plastyczny. Przy muzyce i wspólnym śpiewie uczestnicy smażyli kiełbaski, a chcąc spalić trochę kalorii tańczyli podczas zabawy dyskotekowej. Wszyscy wrócili do swoich domów zadowoleni i pełni wrażeń. Kierownikiem wyjazdu była p. Renata Jagiełka a opiekunami: Pan Maciej Jagiełka, Ks. Domink Koston, Pani Kinga Jagiełka.
Wszystkim, którzy wsparli organizację wyjazdu, a szczególnie firmom, sponsorom indywidualnym składamy serdeczne podziękowanie. Dziękujemy także właścicielom ośrodka w Murzasichlu - państwu Małgorzacie i Pawłowi Łukaszczykom, panu Michałowi - naszemu kierowcy oraz panu Emilowi przewodnikowi górskiemu.

Wspomnienia uczestników:

Te wakacje długo będę pamiętał, bo pierwszy raz wyjechałem bez rodziców. Spotkało mnie na nich wiele dobrego, a czas spędzony z kolegami był miły i przyjemny. Podczas pobytu w Murzasichlu odbywałem piesze wędrówki, były dla mnie bardzo męczące, ale widoki, które ujrzałem nie da się z niczym porównać. Byliśmy na Kopieńcu, Rusinowej Polanie, Wiktorówkach. Przewodnik opowiadał nam wiele ciekawych historii. Cały pobyt był świetnie zorganizowany, nie było czasu na nudę! Udało nam się zwiedzić skocznię narciarską i odbyć spływ przełomem Dunajca. Coś niesamowitego, polecam wszystkim! Wyjechaliśmy również kolejką na Gubałówkę, skąd było widać nasze dostojne Tatry. Zjeżdżaliśmy tam zjeżdżalnią grawitacyjną. Pierwszy raz byłem także na gorących źródłach w Chochołowie, woda jest tam naprawdę bardzo ciepła i relaksująca. Udało nam się również pojechać na Słowację i tu znów spotkała mnie niespodzianka, bo przechodziliśmy piękną Bachledową Doliną i chodnikiem koronami drzew. Polecam Wam park linowy i wesołe miasteczko w Rabkolandzie, nie trzeba być bardzo odważnym, by pokonać samego siebie. Mnie się udało i jestem z siebie dumny. Dodam jeszcze, że na terenie ośrodka odbywały się zajęcia sportowe z piłki nożnej, siatkowej, dyskoteki, karaoke i ognisko. Po za tym byłem w pokoju z kolegami, których znam i z którymi świetnie się czuję. Dziękuję Pani Renacie, Panu Maciejowi, Pani Kindze i ks. Dominikowi za niezwykły pobyt w Murzasichlu. Patrząc na zdjęcia przypomina mi się wspólnie mile spędzony czas. Mam nadzieję, że w przyszłym roku znów się spotkamy!
Kacper Pukło

Na wyjeździe w Murzasichlu było bardzo fajnie. Jedzenie było pyszne za co dziękujemy pani Gosi. Program naszego pobytu był bardzo atrakcyjny, każdego dnia byliśmy gdzieś indziej. Oprócz wędrówek górskich były dyskoteki, ognisko, konkursy z których każdy uczestnik dostał dyplom. Te niesamowite i piękne chwile zapamiętam na zawsze i czekam tylko na to, aby w kolejne wakacje tam wyjechać.
Julia Zaręba

Po raz pierwszy uczestniczyłam w " Wakacjach z Bogiem" organizowanym przez Parafię Trójcy Św. w Iwanowicach. Wyjazd był pełen atrakcji. Chodziliśmy na wycieczki po górach. Byliśmy na Rusinowej Polanie, na Kopieńcu, w Dolinie Bachledowej i na Gubałówce. Natomiast wieczory spędzaliśmy na grach, dyskotece, karaoke i ognisku. Kolonia była super!
Kinga Chwastek

Na wyjeździe było super. Super wycieczki: park linowy , spływ Dunajcem, termy, Słowacja. W ogóle super był cały wyjazd dzięki wspaniałym opiekunom. Szkoda, że tak szybko się skończył.
Krystian Kubik

Wyjazd do Murzasichle był dla mnie super przeżyciem i przygodą. Codziennie czekały nas atrakcje takie jak: termy Chochołowskie, park linowy , zjeżdżalnie, skocznia narciarska, spływ Dunajcem, piesze wędrówki, Rabkoland. Niebywałą atrakcją tegorocznego wyjazdu były warsztaty robienia oscypków. Wszystkim wyszły takie, że palce lizać. Na obozie byłam po raz trzeci i powiem Wam, że co roku „Wakacje z Bogiem” są super! To było niesamowite przeżycie. Bardzo dobrze się bawiliśmy. Mam nadzieję, że w przyszłym roku powrócimy do Murzasichla i spędzimy tam kolejne niezapomniane chwile.
Wiktoria Kolawa

Wakacje z Bogiem to świetny wyjazd w góry!
Sebastian Kolawa

Tegoroczne wakacje spędziliśmy w Murzasichle w dniach od 1 do 7 lipca. Pogoda była wprost idealna do górskich wędrówek. Każdy dzień mieliśmy dokładnie zaplanowany i nie było czasu na nudę. Najbardziej podobało mi się wejście do Bachledowej Doliny na Słowacji, gdzie szliśmy chodnikiem koronami drzew. Uważam że wyjazd "Wakacje z Bogiem" był bardzo udany, chociaż za szybko się skończył.
Kacper Herian

„Wakacje z Bogiem” bardzo mi się podobały. Było tam dużo atrakcji i nigdy się nie nudziłem.
Karol Krzysztofek

Zdjęcie1220
Zdjęcie1222
109
103
104

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.