A A A

W dniach od 26.06.2021r do 02.07.2021r. odbył się wyjazd wakacyjny dzieci i młodzieży do Murzasichla k. Zakopanego – „Wakacje z Bogiem”. Organizatorem wyjazdu była Parafia Trójcy Świętej w Iwanowicach. Jego uczestnikami (w liczbie 31) byli wolontariusze oraz ministranci odznaczający się w minionym roku dużym zaangażowaniem w posługę liturgiczną oraz działalność w SKC.

Wyjazd skupiał młodzież i dzieci z terenu parafii Iwanowice. Uczestnicy aktywnie spędzali czas przemierzając górskie szlaki w Tatrach: Dolinę Kościelisko, Gubałówkę, Wiktorówki, Polanę Rusinową, Dolinę Strążyską. Niezwykłą atrakcją dla uczestników był dwukrotny pobyt na basenach termalnych w Chochołowie, sporty alpinistyczne w parku linowym, zjeżdżalnia grawitacyjna , zwiedzanie Wielkiej Krokwi, wyjazd i zjazd kolejką z Gubałówki, pobyt w Rabkolandzie. Uczestnicy wyjazdu uczestniczyli także w warsztatach robienia oscypków (każdy mógł własnoręcznie wykonać i skosztować zrobiony oscypek) oraz mogli poznać wiele ciekawostek dotyczących Podhala uczestnicząc w prelekcji w „Izbie Regionalnej U Gąsiennicy”. Wszyscy codziennie uczestniczyli we Mszy Świętej. Wieczorne chwile upływały na konkursach: plastycznym, karaoke, turnieju piłki nożnej, siatkowej oraz bilarda, Przy muzyce i wspólnym śpiewie uczestnicy smażyli kiełbaski, a chcąc spalić trochę kalorii tańczyli podczas zabaw dyskotekowych. Wszyscy wrócili do swoich domów zadowoleni i pełni wrażeń. Kierownikiem wyjazdu była p. Renata Jagiełka a opiekunami: Pan Maciej Jagiełka, Pani Kinga Jagiełka, Ks. Paweł Ścisłowicz, Ks. Marcin Żuchowicz. Wszystkim, którzy wsparli organizację wyjazdu, a szczególnie firmom, sponsorom indywidualnym, Urzędowi Gminy w Iwanowicach składamy serdeczne podziękowanie. Dziękujemy także właścicielom ośrodka w Murzasichlu - państwu Małgorzacie i Pawłowi Łukaszczykom, panu Michałowi - naszemu kierowcy oraz panu Emilowi przewodnikowi górskiemu.

R.J.

Wspomnienia uczestników:

Na „Wakacjach z Bogiem” przeżyłam wiele ciekawych i niezapomnianych przygód. Moim największym wspomnieniem jest na pewno wyjazd na termy w Chochołowie. Była bardzo fajna atmosfera, przez którą nie chciałam żeby ten wyjazd się kończył. Julia Daniel

„Wakacje z Bogiem” były pełne atrakcji . Wędrówki po górach, kąpiele w termach chochołowskich, gry, zabawy, różne warsztaty, szaleństwo w Rabkolandzie, park linowy , mecze piłki nożnej i siatkowej to tylko kilka z wielu atrakcji które przeżyłem podczas wakacji. Ale to co zapamiętam z tego pobytu najbardziej to niesamowici ludzie dzięki którym ta zabawa była taka wspaniała. Dyskoteki wspólne rozmowy i codzienne Msze Św. zapadną mi w pamięci na długi czas. Dzięki super Opiekunom mieliśmy zawsze zapewnioną domową atmosferę. Patryk Cichy

Wyjazd wakacyjny był świetny. Te 7 dni minęło jak kilka minut. Razem przeżyliśmy masę pięknych chwil takich jak przygoda w parku linowym, rozegrane mecze piłkarskie i siatkarskie, wycieczki z przewodnikiem Panem Emilem. Jeśli za rok będziemy mieli okazję pojechać jeszcze raz to na pewno z niej skorzystamy! Dziękujemy naszym opiekunom za tak miło spędzony czas. Sebastian i Wiktoria Kolawa

Wakacje w górach wspominam bardzo dobrze. Atmosfera była świetna. Najbardziej podobał mi się wyjazd na termy, wyjście do parku linowego oraz dyskoteki. Natalia Radłowska
Na wakacjach poznałam nowych przyjaciół i byłam w różnych ciekawych miejscach. Najmilej wspominam wyjazd na termy oraz dyskoteki. Julia Cieślik

Na tegorocznych wakacjach było super! Codziennie mieliśmy napięty grafik. Był to czas spędzony bardzo aktywnie a zmęczenie rekompensowały piękne widoki. Moim zdaniem wakacje były EKSTRA i fajnie się na nich bawiłem. Dziękuje Księdzu Ryszardowi i wszystkim opiekunom za opiekę i zorganizowanie tak super wakacji. Piotr Kowal

Na Wakacjach z Bogiem byłem pierwszy raz. Bardzo mi się podobało. Mieliśmy świetnego przewodnika z którym wędrowaliśmy po górach. Byliśmy także w Muzeum oscypka, gdzie bardzo dużo dowiedziałem się o produkcji tego regionalnego smakołyka. Wakacje te zapamiętam na długo. Mateusz Wieczorek

Podczas wyjazdu wakacje z Bogiem mieliśmy wiele atrakcji. Najmilej wspominam pobyt na termach w Chochołowie. Były tam super zjeżdżalnie oraz różnego typu wody: solankowe, siarkowe, wiry, koła do skakania, liny do wspinania i oczywiście bitwy wodne z innymi uczestnikami. Były to świetne wakacje, które długo pozostaną w mojej pamięci. Dziękuję bardzo. Paula Kusiak

Bardzo miło wspominam ten wyjazd. Zwiedziliśmy wszystko co najlepsze i najbardziej atrakcyjne. Długo by opowiadać, dlatego powiem krótko: wszystkim polecam taki wyjazd w góry. Jest bardzo fajnie i dużo różnych atrakcji. Oliwia Kazana

Wyjazd do Murzasichle był jednym z najlepszych. Poznałam nowych ludzi, z którymi miałam szansę się zaprzyjaźnić. Czas bardzo szybko minął i nad tym ubolewam, ale mam nadzieję, że gdy będzie taka okazja jeszcze tam pojadę. Razem z innymi bardzo przeżyliśmy wiele fajnych chwil, takich jak nasze prawie codzienne dyskoteki, gra w siatkówkę i piłkę, karaoke nad ogniskiem oraz ciekawe wycieczki górskie z naszym ulubionym przewodnikiem Panem Emilem. Dziękuję opiekunom mile spędzony czas. Julia Zaręba

Na wakacjach było wiele ciekawych atrakcji. Dla mnie najciekawszą trasą była wędrówka w Dolinie Strążyskiej, ale także podobał mi się pobyt na termach, parku linowym i dyskoteki. Kacper Herian

Na wakacjach dobrze się bawiłam. Poznałam wielu ludzi, z którymi mile mi się spędzało czas. Codziennie mieliśmy zapewnione różne atrakcje przez co nie narzekałam na nudę. Najmilej wspominam czas spędzony w parku linowym oraz na termach. Sądzę, że było naprawdę fajnie i przyjemnie. Roksana Banaś

Na „Wakacjach z Bogiem” było bardzo fajnie, i panowała miła atmosfera. Plan był bardzo atrakcyjny więc wrażeń nie brakowało. Oprócz przemierzania górskich szlaków byliśmy też w parku linowym, zjeżdżalni grawitacyjnej, termach. Wieczorami odbywały się dyskoteki, karaoke i różne dyscypliny sportowe. Bardzo dziękujemy za zorganizowanie wyjazdu i z utęsknieniem czekamy na kolejny. Oliwia i Kamila Sienko

Ulubionym dniem na wakacjach  był czwartek, kiedy byliśmy na termach. Fajnie się bawiliśmy szczególnie ja. Piotr Rusek
„Wakacje z Bogiem” to najlepszy wyjazd wakacyjny. Najbardziej podobał mi się pobyt na termach w Chochołowie, górskie wyprawy i prawie codzienne dyskoteki. W domu wypoczynkowym „U Gosi i Pawła” było pyszne jedzenie i wygodne łóżka. Szkoda, że tak szybko minął ten czas. Ania Trzaska

zdjęcie_13
zdjęcie_5
zdjęcie_1447
zdjęcie_1223
zdjęcie_6

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.