A A A

W dniach od 07.07.2022 do 13.07.2022r. odbył się wyjazd wakacyjny dzieci i młodzieży do Murzasichla k. Zakopanego – „Wakacje z Bogiem”. Organizatorem wyjazdu była Parafia Trójcy Świętej w Iwanowicach. Jego uczestnikami (w liczbie 30) byli wolontariusze oraz ministranci odznaczający się w minionym roku dużym zaangażowaniem w posługę liturgiczną oraz działalność w SKC.

Wyjazd skupiał młodzież i dzieci z terenu parafii Iwanowice. Uczestnicy aktywnie spędzali czas przemierzając górskie szlaki w Tatrach: Dolinę Chochołowską, Gubałówkę, Wiktorówki, Polanę Rusinową, Dolinę Strążyską. Niezwykłą atrakcją dla uczestników był dwukrotny pobyt na basenach termalnych w Chochołowie, sporty alpinistyczne w parku linowym, zjeżdżalnia grawitacyjna , zwiedzanie Wielkiej Krokwi, wyjazd i zjazd kolejką z Gubałówki, pobyt w Rabkolandzie. Uczestnicy wyjazdu uczestniczyli także w warsztatach robienia oscypków (każdy mógł własnoręcznie wykonać i skosztować zrobiony oscypek) oraz mogli poznać wiele ciekawostek dotyczących Podhala uczestnicząc w przejażdżce specjalnym pociągiem po Zakopanem. Wszyscy uczestniczyli we Mszy Świętej. Wieczorne chwile upływały na konkursach: plastycznym, karaoke, turnieju piłki nożnej, siatkowej, badmintona oraz bilarda, Przy muzyce i wspólnym śpiewie uczestnicy smażyli kiełbaski, a chcąc spalić trochę kalorii tańczyli podczas zabaw dyskotekowych. Wszyscy wrócili do swoich domów zadowoleni i pełni wrażeń. Kierownikiem wyjazdu była p. Renata Jagiełka a opiekunami: Pan Maciej Jagiełka, Pani Kinga Jagiełka, Pani Ewa Jagiełka, Ks. Marcin Żuchowicz. Wszystkim, którzy wsparli organizację wyjazdu, a szczególnie firmom, sponsorom indywidualnym, Urzędowi Gminy w Iwanowicach składamy serdeczne podziękowanie. Dziękujemy także właścicielom ośrodka w Murzasichlu - państwu Małgorzacie i Pawłowi Łukaszczykom, panu Michałowi - naszemu kierowcy oraz panu Emilowi przewodnikowi górskiemu.

Wspomnienia uczestników:

Tegoroczne „Wakacje z Bogiem” były moimi ostatnimi ze względu na to, że skończyłam naukę w szkole podstawowej. Pierwszy raz pojechałam w 2017 roku. Co roku jechałam z taką samą radością i oczekiwaniem: jak będzie, co będziemy robić ? Tegoroczny wyjazd był bardzo udany. Super towarzystwo, wspaniali opiekunowie i miejsce, do którego chce się wracać. Były wędrówki po Dolinach Chochołowskiej, Strążyskiej, Jaskini Beliańskiej. Wyjazdy na termy, gdzie nasze mięśnie „mogły odpocząć”. Dyskoteki i karaoke podczas których było wiele śmiechu i radości. Troszkę mi smutno, że to mój ostatni wyjazd. Ale pozostaną niezapomniane wspomnienia, zdjęcia z wędrówek, przepięknych miejsc. Zawiązane przyjaźnie pozostaną mam nadzieję na długie lata. Bardzo dziękuję za wszystko Państwu Jagiełkom , gospodarzom Pensjonatu oraz organizatorom.
Julia Daniel

„Wakacje z Bogiem” to świetnie zorganizowany wyjazd wakacyjny. Codziennie odwiedzaliśmy inne miejsca. Według mnie najciekawszy był pobyt w Muzeum Oscypka. Baca opowiadał nam o oscypkach i innych regionalnych serach. Na koniec mieliśmy możliwość wykonania własnego serka. Każdego dnia były jakieś ciekawe zajęcia takie jak: turniej piłki nożnej, gra w siatkówkę czy park linowy. Dzięki naszym opiekunom i Pani Kierownik wyjazd był bardzo udany.
Sebastian Kolawa

„Wakacje z Bogiem” wspominam bardzo dobrze. Panuje tam świetna atmosfera i wszyscy są dla siebie mili i pomocni. Atrakcje które przygotowują dla nas organizatorzy zawsze są ciekawe, nie ma czasu w którym byśmy się nudzili. Wyprawy w góry nie zniechęcają nas a wręcz przeciwnie wzbudzają w nas jeszcze większe zainteresowanie naturą. Jednakże najbardziej podobały mi się wyjazdy na termy, wyjścia do parku linowego i oczywiście dyskoteki na których wszyscy świetnie się bawili.
Natalia Radłowska

Bardzo mi się podobało na wakacjach, był super klimat i było bardzo miło. Najbardziej podobały mi się termy oraz zjeżdżalnia grawitacyjna.
Julia Cieślik

„Wakacje z Bogiem” w tym roku były bardzo mile spędzonym czasem. Poznałam tam wielu nowych ludzi z którymi mam zamiar utrzymywać kontakt. Nawet jeśli w tym roku pogoda nie sprzyjała naszym planom to i tak dobrze się bawiłam. Było wiele przyjemnych momentów na przykład: zwiedzanie jaskini, wyjście na termy, karaoke i dyskoteka. Podsumowując były to moje trzecie „Wakacje z Bogiem” i uważam je za najlepsze.
Klaudia Ciaranek

Dla mnie „Wakacje z Bogiem” to był bardzo miło spędzony czas ,nie można było się tam nudzić bo zawsze robiliśmy dużo ciekawych atrakcji . Były też dyskoteki na których każdy dobrze się bawił. Szlaki  i doliny  przez które szliśmy bardzo przyjemnie się pokonywało. Byli bardzo fajni i mili opiekunowie.
Patrycja Ciaranek

Od 7 do 13 lipca przebywałem na „Wakacjach z Bogiem”. Cały ten tydzień spędziłem świetnie, bawiąc się z moimi kolegami, uczestnicząc w różnych ciekawych atrakcjach. Na wakacjach mieliśmy okazję zobaczyć cudowne krajobrazy oraz zwiedzić ciekawe miejsca z przewodnikiem. Czasami pogoda mieszała nam plany, ale to nie przeszkodziło nam do wspólnej zabawy.
Piotr Kowal

Na „Wakacje z Bogiem” wyjechaliśmy w czwartek rano 07.07.2022 r. z pod Kościoła w Iwanowicach. Do miejscowości Murzasichle, niedaleko Zakopanego dojechaliśmy po kilku godzinach jazdy autokarem. Nas pobyt był bardzo aktywny. Przemierzaliśmy górskie szlaki: Dolinę Chochołowską , Dolinę Strążyską . Uczestniczyliśmy we Mszach Świętych. Wieczorami w naszym pensjonacie – w „Szałasie” odbywały się dyskoteki i karaoke. Nikt się nie nudził. Najbardziej podobała mi się kolejka na Gubałówce, zwiedzanie Jaskini Beliańskiej, park linowy. Extra zabawa była na termach. Podczas drogi powrotnej odwiedziliśmy Rabkoland, gdzie także świetnie się bawiliśmy. Na obozie „ Wakacje z Bogiem” byłem po raz pierwszy. Wszyscy opiekunowie byli bardzo mili i troskliwi. Poznałem wielu nowych kolegów i koleżanek. Zobaczyłem piękno przyrody. Mam nadzieję, że w przyszłym roku powrócę do Murzasichle.
Mateusz Daniel

Wyjazd „Wakacje z Bogiem” to super przeżycie. Wszystkie wycieczki i atrakcje zorganizowane były na bardzo wysokim poziomie. Było mnóstwo ciekawych wyjść. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. Chętnie skorzystamy za rok.
Amelia i Krystian Kubik

"Wakacje z Bogiem" to był super spędzony czas! Wspaniała atmosfera, wspólna modlitwa, wędrówki szlakami górskimi, słowacka jaskinia, termy, warsztaty, dyskoteki, ognisko, dużo uśmiechu i radosnych chwil.
Julia Obrusik

Na "Wakacjach z Bogiem" byłem pierwszy raz i będę to bardzo miło wspominał. Odwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc i nie mogliśmy narzekać na nudę. Najbardziej podobała mi się Dolina Strążyska. Mam nadzieję, że za rok znów będę mógł wyjechać.
Bartosz Mlostek

„Wakacje z Bogiem” były bardzo udane. Nigdy nie byłem na tak fajnym wyjeździe. Super atrakcje, zero nudy.
Olaf Siuta

Na ,,Wakacjach z Bogiem" przeżyłam wiele ciekawych przygód. Wędrówki górskie, termy, park linowy, dyskoteki, gry i wiele więcej. Szczególnie zapamiętam poznane tam osoby dzięki którym zabawa była taka niesamowita, a dzięki opiekunom towarzyszyła nam domowa atmosfera. Ten wyjazd na długo zostanie w mojej pamięci.
Ania Gumula

Na tegorocznym „Wakacjach z Bogiem” znakomicie się bawiłam. Wędrówki górskie z przewodnikiem były bardzo ciekawe. Dowiedziałam się z nich wielu ciekawych rzeczy o polskich szlakach górskich. Uważam, że wyjazd był bardzo udany. Atmosfera jaką tworzyliśmy wspólnie bardzo umiliła nam ten czas. Wspomnienia z wyjazdu na długo pozostaną w mojej pamięci.
Roksana Banaś

Na „Wakacjach z Bogiem” jak co roku panowała miła, domowa atmosfera. Przemierzaliśmy górskie szlaki takie jak: Dolina Chochołowska, Dolina Strążyska, Rusinowa Polana, Gubałówka. Zwiedziliśmy Jaskinię Bieliańską na Słowacji. Byliśmy również na termach chochołowskich, parku linowym oraz zjeżdżalni grawitacyjnej. W porze wieczornej mieliśmy różne gry i zabawy sportowe, dyskoteki, ognisko oraz karaoke. Bardzo dziękujemy wszystkim, dzięki którym odbył się nasz wyjazd. Dziękujemy sponsorom, organizatorom, opiekunom. I już z niecierpliwością czekamy na kolejne „Wakacje z Bogiem”.
Kamila i Oliwia Sienko.

4_2
5_2
5_1

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.